tisdag 12 mars 2013

Om du inte suger av mig knullar jag någon annan..

Jag har flera tjejer på gång..
Du får skylla dig sälv..
Du vill  aldrig - du är frigid..
Ställer man inte upp åtminstonde en gång i veckan så blir det såhär..
Alla andra kvinnor här runt ikring suger av eller runkar av sin man regelbndet för att de inte ska sticka till andra kvinnor..

Snälla sluta..
Snälla gör inte såhär..
Du vet ju varför det blir såhär..
Jag blir inte tänd när där inte finns en relation med ömsesidighet..
Vi har aldrig tid för varann..
Jag kan inte bara bli kåt för att vi plötlsigt får vara ensamma i en timme..
Snälla, Jag älskar dig, gör inte såhär mot mig - var med mig istället..
Lämna ditt hus och åk till skogen med mig och ta med fika och en filt, vem vet vad som händer..

Du ska veta att om du inte har sex med mig när jag vill och gör vad jag vill och det alltid - då sticker jag till andra kvinnor och det ska du ha med dig hela tiden..
Nu sticker jag till en bar och jag tänker messa dig och tala om när jag går iväg med en annan kvinna och hur skönt vi har det..

Snälla, snälla gör inte såhär jag orkar inte, vad har jag gort det är  bådas ansvar att det blir tid för en relation och för sex..
Varför vilar allt på mig du bryr dig  aldrig om vad jag längtar efter..
Vad vi än planerar så blir det inget, du har inte tid, du orkar inte eller så har du inte råd..
Straffa mig inte..

Om du inte kommer in och suger av mig nu så sticker jag och då är det kört..

Ok..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar